2010年6月18日星期五

十八屋



忙了好几个月,终于有一些东西看。
十八屋的装修虽然才六六七七,也并不是什么大工程,但是每一天看着它的改变,心里都是充满欢喜和感恩。装修十八屋所带给我的智慧与经验,都是无价;所有帮助我的人,都是好心人;所有装修上遇上的问题与解决的办法,都让我的眼界大开。果然,三人行,必有我师焉。那管你是满嘴粗口的工头,又或者是烟鬼的泥工Indon阿伯,很想说在这三个月里,你们都是我们的老师。谢谢哟!

10 条评论:

εlsа ღ 说...

Moon,恭喜你哦。。House warming别忘了我和阿Tan哦。。

凯丽。angie 说...

很感恩吧! 看着自己家一点一点の美丽起来,是感动的!

匿名 说...

Hi, can't wait to see the completion...

匿名 说...

十八屋。。。
为何不叫木屋?
"木"不就是"十八"组成的?
我真是聪明。。。

梦真-说故事的人 说...

Elsa, not plan for any house warming:) but for sure will invite you all for gambling and clubbing if the furnitures are completed. hahaha

梦真-说故事的人 说...

Angie,

You are right. I so 感恩, though is not a big big house, but for sure will be a sweet home:)

梦真-说故事的人 说...

木屋? wao, dear, you so clever:PP Ok, then let change it to 十八木屋.happy leh:)

梦真-说故事的人 说...

Hi,
Yeah, I also cant wait the day of completion, though not plan to move in soon, but for sure I will not so busy after that lo, more time for myself:) can have cooking class in the 十八木屋 also:) teach me how to cook ah:)

匿名 说...

木屋啦!
为什么十八木屋?

匿名 说...

hi sis, congrats to your new house, i like the name "十八屋" - am sure the name must complement the house:) do invite us and always proud of you:)liching